مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:302023-12-30اقتصادي

 زمستان کم بارشی پاییز را جبران می کند؟


دست «پاییز» امسال از برف وباران خالی بود، حالا آسمان لرستان چشم انتظار بارش های زمستانی است تا شاید کم کاری پاییز جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، یکی از خطراتی که محیط زیست بسیاری از کشورهای جهان را تهدید می کند چالش کم آبی است؛ موضوعی که در کنار تغییرات اقلیمی شرایط را برای زندگی سالم سخت و دشوار کرده است؛ در حقیقت ما در جهانی زندگی می کنیم که با کمبود آب شیرین روبروست.

یکی از سرزمین هایی که استعداد پذیرش بحران آب را دارد ایران است؛ بیش از 90 درصد از اقلیم ایران خشک و نیمه خشک که همین موضوع مدیریت صحیح منابع آب را طلب می کند.

با شروع فصل پاییز امسال، هواشناسی و کارشناسان آن خبر از وقوع پدیده ای به نام آل نینو و بارش های فراتر از حد نرمال برای کشور و همچنین استان لرستان را دادند، موضوعی که موجب امید برای تقویت منابع آبی کشور و همچنین افزایش حجم آب مخازن سدها شد.

خزان بی برف وباران/ زمستان کم کاری پاییز را جبران می کند؟ اما باگذشت روزها و ماه ها از فصل پاییز نه تنها خبری از پدیده آل نینو و وقوع بارش های فراتر از حد نرمال نبود، بلکه بارندگی ها نسبت به سال گذشته و همچنین بلندمدت کاهش چشمگیری پیدا کرد، این امر نگرانی کارشناسان و متولیان را برای به همراه داشته و نگران هستند که چنین شرایطی در فصل زمستان هم تکرار شود، شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 زمستان کم بارشی پاییز را جبران می کند؟

 زمستان کم بارشی پاییز را جبران می کند؟